Прес-реліз Державної авіаційної служби України
На цьому наголосив очільник української делегації Євген Кравцов у офіційній заяві під час пленарного засідання 39-ї Асамблеї Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO) 28 вересня.
Україна нагадала учасникам Асамблеї, що відповідальність за обслуговування повітряного руху у повітряному просторі над відкритим морем у межах Сімферопольського району польотної інформації делеговано Україні рішенням Ради ICAO від 17 лютого 1997 року. З огляду на це, Україна є єдиною міжнародно визнаною державою, що забезпечує обслуговування повітряного руху та публікацію аеронавігаційної інформації стосовно РПІ Сімферополь.
Після тимчасової окупації Автономної Республіки Крим Російська Федерація намагається в односторонньому порядку задекларувати право на забезпечення аеронавігаційного обслуговування у межах РПІ Сімферополь. Такі дії є прямим порушенням з боку РФ положень пункту 2.1.2 Додатку 15 та пунктів 2.1.2, 2.1.3 Додатку 11 до Чиказької конвенції, ICAO Doc 7754, Doc 7910. В той же час Україна сумлінно виконує свої обов'язки і забезпечує аеронавігаційне обслуговування відповідно до стандартів ICАО.
Крім того, в заяві підкреслюється, що необґрунтовані дії держави-агресора порушують резолюцію Генеральної Асамблеї ООН A/RES/68/262 від 27 березня 2014 року щодо територіальної цілісності України, яка закликає «всі держави, міжнародні організації та спеціалізовані установи не визнавати ніяких змін статусу Автономної Республіки Крим та міста Севастополя на підставі вищезазначеного референдуму і утримуватися від будь-яких дій або поведінки, які можуть бути інтерпретовані як визнання будь-якої зміни статусу».
Враховуючи зазначене, Україна пропонує Асамблеї наголосити на важливості чіткого і суворого дотримання стандартів і рекомендованої практики ІCАО усіма його державами-членами.
Також українська делегація поінформувала учасників Асамблеї про стан розвитку національної цивільної авіації за минулі 3 роки, виконання завдань під егідою ІCАО, позитивні досягнення України, як держави-виробника авіаційної техніки, та вжиті заходи із нормалізації потоків повітряного руху над відкритим морем акваторії Чорного моря.